Sunday, October 3, 2010

Suami orang

hangin aku lah!!!!
sangat2 hangin.. not to my hubby cz i'm not married yet..
not to blogger's hubby cz aku rs wife dia x men blog.. hahaha..
klu layan gak kira nasib ler aku x come across blog binik dia...

nape aku hangin?
mana x hangin kooooo...
jam 12 tgh mlm call aku...org syok2 nk tdo peluk bantal busuk time tuh le call ajak borak..
dok tye ah kawen ker? ade anak ker? HOTAK HANG!!!! ape siang2 xleh ke call.. nape nk tgu mlm sgt. klu call jam 8-9mlm aku terima ler.. ni dh kul 12mlm.. dh nk msuk waktu pg dh..
mau x panas ati haku!!!! pastu boleh plak bile aku sound suh call binik dia, dia p jwb binik dia dh tdo awl.. abes bini ko je tau nk tdo.. aku xtau nk tdo? boleh cmtu pye manusia.. dlu lorat nk berbinik awal..kunun binik depan mata... pastu bile binik kena pindah keja.. cm pungguk rindukan bulan ler.. mlm2 dok sengkang mata boring xtau nk buat ape.. p call aku watpe.. sah2 le aku mls nk layan kn..
klu sekali xpe..klu dua kali aku maaf kn lagi.. ni tiap 2-3mgu dok call aku.. kelmarin kot ade call tgh aku syok tdo. leh tye dh kawen ker.. harus aku jwb dh kawen!!! sedap peluk laki.. padan muka ko.. boleh plak komplen aku kawen x jmput dia.. sah2 ko kawen dlu x jemput aku kn? tau2 gambar kawen dh naik kt internet.. so? aku ni xde le kejam sgt smpai kawen pun x jmput sahabat handai.. tp klu dh blum kawen ape pekdahnye nk jemput2 bagai.. boleh aku ckp BODOH?
sok2 jgn le kaco aku.. mls aku nk layan weyh... klu ko turun KL ni gn binik ko leh le aku p jmpe2 suami-isteri nih kn.. klu ko turun sorg2 xyh le lorat2 nk dating gn aku.. nti sia2 je kena tangkap khalwat..sah2 le ko ni jenis xnk jmpe kt shopping2 complex @ restoran. nk lepak coffe house kunun.. xde koje lh aku.. tau sgt taktik org jntn ceni.. cheh!!!

ha,.ni kes suami orang yg bile binik dia jauh kan.. belum msuk kes suami orang yg binik depan mata.. hahaha.. ade mood nti aku story2 psal suami cureng nih.. haruslah jd pedoman buat wanita2 yg masih bujang di luar sana..

till aku ade mood..chiow!!!

No comments: