Wednesday, October 6, 2010

Cerita dlm kain

Sentap bile tibe2 dpt story time mengimbau kenangan zaman skolah gn sorg kwn lama.. xde story pun.. al-kisahnye tgh syok ngumpat kutuk segala.. last2 terkeluar gk cite2 BODOH..
WTF lah kn.. mulut cm vontot ayam. istilah klu suke mkn tongkeng aym nti mulut menceceh tuh xleh pakai okeyh.. cm hareeemmmm...

yg xleh blah tuh story goes around among guys.. boleh? klu yg bercerita tuh org ppuan.. yg mmg mulot xleh simpan rahsia.. nk menceceh sajerk xde le aku heran.. yg aku dok heran sgt2 bile yg bukak cerita tuh org jantan.. boleh x aku pngei JANTAN? man x jantan nyer.. sbb nk tutup pekung di dada sanggup tipu mak sendiri.. pastu dgn awek merata.. mmg x putus le awek jantan ni kan.. klu dh dasar mmg mulut xreti nk tutup.. cite wat ape gn awek pun nk bgtau kwn2.. harus le dpt plak kwn yg xreti nk tutup mulut..sama spesis katanyaaaaaaa... so kwn tuh pun menceceh le bercerita.. dan sampai ke tinger aku.. idak le kwn tu ckp.. ko tau dia tuh gini gini gini.. pastu dia wat gitu gitu.. idak le cmtu tp klu dh smpai kt tinger.. alah..dia dlu gini gitu.. hambek ko.. xmalu sungguh!!! tp xkn aku cite kt sini punye.. hal dlm kain kata... aku pun xreti nk start cane kn.. yg pasti hal tu dh mmg jd bahan gelak je antara kwn2 dia..

aku cume pelik.. apesal hal awek2 ko, ko sebuk cite kt kwn2.. sedap ke.. cantik ke.. montok ke.. rasa ape ke.. nape skg dh berbinik ko x cite kt kwn2? malu kah? tau plak malu ek.. yg dok cite hal org lain ko xtau malu? hal ko laki binik ko tau malu.. ape jenis punya lelaki.. sama je gn sapa ko berkawan berkawen pun.. hal partner ko, xleh share gn org lain.. specially cite2 dlm selimut sume.. hormat la sikit kawan oiiiii...

aku klu jmpe jntn ni mmg aku bahan kn ler.. dasar xtau malu nye jantan.. BENCI AKU!!!

No comments: