Thursday, October 21, 2010

GJC

Arghhh... rasa nk shout je perasaan x puas ati nih. weyh.. bukan salah aku ia jd begini key.. ikot ati mau campak p lombong ja. tp sbb bukan harta kerajaan aku, psst.. kerajaan langit dh kembali.. ayah pin dh start bg ceramah kt kdai2 kopi.. watch out ya'

aku ni lain sket perangai.. lg sakit ati lg le aku mkn byk. lg aku tension lg le aku nk kunyah2. lg aku lapar lg aku melenting klu org xnk penuhi kehendak perut & minda aku. hahaha.. cube korunk try. time2 lapa yg amat sgt kn..pastu g dlm keta dgn xde bekalan tuk alas perut, trafik lak cm syiot pastu driver lain dok hon2 n org sebelah u ols (make sure u didnt hold d steering wheel) bwk keta cm kura2 n asik dok suh bersabar. bwk keta cari tmpt mkn men pakat redah wpun ade kemudahan nk cari peta, guna gps atau tanya org tp xbuat sume tu sbb nk tunjuk pandai. hah!! hangin x? sure ms tu korunk akn membebel xtau ujg pangkal motif tp korunk pun xtau ape yg korunk bising kn. untuil ko dpt mkn sket, lapar dh hilang n baru pk blik kejadian dlm keta td. hahaha.. aku penah kena.. slalu kena thn lepas jd punca aku gaduh besar. asalnya sbb lapa je.

so sbb aku tgh hangin yg amat sgt dtg jauh2 tgu smpai 1 hari hadap jem plak tp prob xleh nk solve, n aku insist nk blik brg aku tu wpun keja aku slow,(boleh buat keja n internet) aku gatal le nk try minum kt GJC.

ape tuh GJC? Gloria Jeans Coffees lah. aku ni bukan jenis reti beli2 air kt starbuck ke, coffee bean ke, jauh skali le kt gloria jeans ni kan. abes kuat kt oldtown pun amek ms 5mins tuk pk nk minum ape.. ni dok berdiri dpn kaunter order gloria jeans siap tye, ape yg sedap. classic n creamy tu ape diff nye,. nmpk no le kg sgt kn. klu kg tau le classic tu cm kopi o n creamy tu kopi susu. tp mmt kaunter tuh ckp classic rs coklat n creamy tuh rs koko. hey, wats d diff btwn coklet n koko. sah2 wat coklet guna koko gak. n tat mmt yg shewit dok dpn kaunter msih bersabar n melayan kerenah aku jwb classic rs lebih kick n creamy mcm milo+ovaltine. yucks..ntah betul ke x mmt tu dok kencing aku.. so aku amek classic le sbb aku perlukan coklat dlm bdn tuk melegakan amarah aku.


tada... my classic hot chocolate. betui ka nama cmtu.

cedap tuh..layan plak time hangat2. mmg besh


close up. Gloria Jeans Coffees. i dpt tenant discount. wow!!

                                              classic hot chocolate in cold. mmg shedap i tell u...

weeeee.. ade org jeles lh aku amek pic nih.. sbb aku xmo share hot choco gn dia.. :P

wah.. pasni leh layan GJC lg. tuh pun klu kena p plaza je.. klu dok menara mmg xde le kn. mana mau cari? ok2. nxt monday leh ngedate kt GJC plaza ek. hahaha..

No comments: