Tuesday, October 5, 2010

Emo

sgt beremosi.. dh beberapa hari sudah.. wpun attend opn hse event.. owh pelissssss... no pic taken cz i was soooooooooooooo emotional!!! y? ntah le nyah.. mak xtau.. kromosom mak lari kot.. xterkejar dh hah.. mak semput!!!

errrggggghhhhhh...2 tell u d truth ..wah speaking london.. aku amat terasa ati.. adakah kerna aku didatangi sahabat bulanan atau aku mmg emo time tuh.. dr muka yg chanteq.. ops.. chanteq kew aku? dr muka yg plain.. smpai muncung tahap leh sangkut hanger lh kata mak aku.. amat rasa nk nanges.. dh nanges pun okeyh!!!!

2 those yg dh biase mkn ati berulam jantung cicah sambal belacan will know how i felt. mmg makan dlm le kata org.. reason y? y lg.. z xde ke.. hahaha.. sbb aku dh plan baik2 tp bila plan aku x b'jln lancar n ppl around me.. specially near n close to me xnk support aku.. lg le sakit ati..
i planned n planned again n again.. smpai dpt approval but lastly sumenye x jd kenyataan.. ok!! ppl will say kita hanya merancang Tuhan menentukan.. tuh mmg aku x nafikan.. xleh deny lh beb tp klu dh plan..siap tunjuk itenary pun xnk ikot gak.. adakah ati aku masih nk sejuk? owh tidakkkk...mmg panassssssssss....

n yg m'buatkn ati aku makin panas lg terasa when come to my turn mmg xleh nk bg muka.. tp klu turn dia mmg dia conquer abes2 lh.. even when we get d permission but still permit with muka yg x best.. agk2 korunk ler.. klu partner korunk wat muka.. best ke ari korunk ari tuh.. mmg tak le kan... sama dgn je aku nih.. akn lg le marah..wpun dlm ati..

mmg sgt2 emo & bile dikenang2 blik lg lh aku rs nk jerit2 jerk.. tp ntah ler.. xterluah.. kdg2 smpai tahap nk geget tengkuk org tp nti aku digelar pontianak plak men geget2 tengkuk.. haruslah aku xnk digelar pontianak harum sundal mlm sbb aku x cukup harum tuh jd pontianak. hahaha.. ari ni aku pulang bersama tangisan lg.. huhu.. :0(

No comments: