Monday, October 4, 2010

Suami Orang part 2

semlm dh cite psal suami org yg binik dia dok jauh kan? haaaaaaaa......... ari ni kta cite psal suami org yg binik dia ade depan mata.... ops..sebelum tuh aku mk mintak maaf byk2 dlu.. kot2 korunk terasa apa yg aku cite nih.. klu ade kena-mengena gn korunk tuh secara x sengaja le ek.. tp nih mmg cite aku..pengalaman aku gn suami org..

ceritera nih bermula.. xyh ckp mula bile lah..pjg2 nti.. yg pasti aku kenal mmt ni melalui seseorg ler.. kunun dr gatai2 nk pgei aku 'sayang2' bagai terus sangkut. start dr tuh le nk ajak2 jmpe lh.. kuar dating lh.. cite bende buruk ttg binik dia lh.. yg aku xleh blah.. dia dh kawen almost 2yrs lh skg n binik dia mmg cantik..elok je aku tgk bertudung bagai.. tp ape yg x puas ati kt si binik ek.. kunun binik x masak ler.. x basuh kain baju ler...xkemas umah ler.. xsuka nk mandi ler...siap ckp mintak main xdpt.. hangin plak aku bile dia kutuk binik dia...

aku dok pk cane le nk masak klu ko x beli kn lauk tuk org umh ko.. cane le binik ko x bsuh kain baju ko klu dh baju saja bertimbun kalah kedai dobi..basuh cane pun ttp le byk nye sbb ko suke sgt tukar baju.. nk kemas rumah pun ala kadar sbb klu kemas cantik2 x dpt pun pujian.. abes kuat klu tye psal kain langsir cadar sarung kusyen kt ko sume ko suh binik ko uruskn.. xsuke nk mandi hapa nyer klu dh sah2 binik ko pg kuar g keja blik umh dh petang.. sapa suh cium binik time dia lum siap2 mandi.. hahaha... bodo x? nk main x dpt? aaaaaa.....part cite org dh kawen aku xleh nk counter lh sbb aku lum kawen kn.. tp kena pndai le mintak.. xkn aku nk ajar bab nih kan... hahaha....

arakian wahai para suami kt luar tuh.. sila lh hargai binik2 korunk sbb derg ni kdg2 dh cm robot plak aku tgk kn.. dr bukak mata nk kemas rumah siapkn ank masak segala bagai..smpai nk tutup mata pun still dok pk kn hal rumahtangga.. ni pengalaman aku dok berjiran gn satu family ler.. kakak tuh dr subuh jam 6pg dh kelentang kelentung mengemas memasak sume smpai le nk tutup lampu kul 12mlm still aku dgr sore dia.. klu ari mgu xyh ckp ler.. kuar segala soklan tye kt ank2 gn keja skolah ler.. gn kapur kasut ler.. lerai ank2 gaduh main game ler.. layan laki nk mkn tghr ler.. ades.. aku yg dgr pun aku dh penat.. cane le kakak tuh buat kerja.. xpenat ker? hahaha.. so para2 suami.. hargailah isteri2 anda kerana mereka adalah ibu kepada zuriat anda..

abes entry suami ek.. ade lg cite suami org tp aku mls nk cite.. penat.. owh..ade cite panas ati.. nti cite ek..

No comments: