Wednesday, October 13, 2010

Colors

do i like black? NO. do i have black color t-shirt? YES. what color is my fav? BLUE!!! but y is black still d color i wld choose for any of my accesories? NTAH!!! hahaha.. org kata warna hitam tuh cantik.. bak kata pepatah.. hitam-hitam si tampuk manggis, walaupun hitam ku pandang manis. mmg buah manggis isinya manis.. klu dpt yg xmanis @ masam tu kira korunk mkn buah manggis yg dh x elok ler.. nasib!!! hahaha..


kenapa kaler HITAM ek? org kata hitam menawan. ade kata.. play save ler.. hitam boleh tutup cacat cela specially yg berbadan besar.. leh nmpk sedikit kecil. BETUL KAH? hahaha.. no komen bout tat.. tp idea tu leh dipakai lh kdg2.. tgk situasi!! dan kenapa hitam? sbb senang nk msuk gn semua bende.. klu suar/skirt itam leh pkai gn baju kaler putih/biru/coklet/ijo/merah/pink n segala.. klu bj kurung itam pun gituh.. baik gn kasut @ hbag itam leh msuk gn segala mcm kaler baju n event. adekah aku menyokong pemakaian kaler itam? owh TIDAK!!! nti kata aku ni fahaman gothic plak.. sume nk kaler itam smpaikn celak mata gincu bibir cat kuku pun ikot itam sama.OWH TIDAK!!!!

yg aku plak apsal aku pilih itam?baik baju/ kasut/ hbag 1. sbb senang nk match gn kaler baju/ kasut/ hbag kaler lain. 2. nmpk aku kurus klu pkai tset itam(play save kunun) - tp mak aku cukup x berkenan aku pilih tshirt kaler2 gelap nih.. dia kata cm penagih dadah jerk!! sbb aku ni kurus sgt kot!!! 3. sbb byk tset intan payungku kaler itam (cr alasan logik yg getix tuh sbb ini) hahaha...

br semlm aku p wshop cust svs katanya..tp byk blaja ttg diri sendiri plak. yg aku blaja pasal kaler, jgn pakai HIJAU terang2 sgt sbb nti muka ko akn nmpk cm org sakit. n buat lelaki2 gagah di luar sana yg suke travel @ belajar/kerja di luar negara.. certain2 negara tidak digalakkn memakai bj kaler PINK/ PURPLE sbb nti org negara tuh igt korunk gay.. n guys u look better in blue shirt or white or stripe instead of bright color or dark/ dull color.

tp petua org2..xtau le org tua @ org muda. klu pandang bende2 hijau cm daun2 ke, pemandangan hijau ke buat mata kira bersih & kuat.. jd mereka2 yg pkai spek @ lense sure boleh kurang kan rabun mereka..

tp ade gk org yg suke kaler2 garang 2 terang nih.. x caya tanye Redmummy. dia suka MERAH!! n someone i dont wanna know but still knowing like Green cz kununnya Green is Islamic. perlu ke idea warna hijau tu terlibat dgn Islam? Islam ni pilih kaler ke? haishh...tuh psal le ade org x approve aku gn kaler ijau.. tp aku rs klu aku pkai ijau pun xde plak nmpk muka cm sakit.. nmpk muka cerah ceria lg ade le.. instead of black sure aku nmpk cm lg gelap dr asal warna kulit aku nih.. eventhough my dearest nephew suke kaler PINK tp aku xbyk plak bj kaler pink.. hahaha..

topik kaler ni sbb aku xtau nk amek kaler ape tuk b/ground. wpun aku rs aku akn pilih HITAM! ape kaler yg korunk minat hah.. meh share sket.

No comments: