Wednesday, October 6, 2010

RM the blog

woot..wooot... ari ni nk cite psal Redmummy. dlu lg.. duluuuuuuu lg.. aku dh layan tulisan2 selamba ghadak Mak Merah nih.. dr zaman blogspot.. x hengat plak thn bile.. yg pasti dh lebih 5thn dlu.. cane le leh terbaca blog Merah aku pun xtau.. yg aku igt, aku semangat dtg keja awl2 pg sbb nk bc blog Mak Merah.. ye ah.. dlu mana ade internet/braodband cm skg.. internet yg ade pun dial up yg amat le slow n slalu disconnect..kt opis nye laju jerk kn..
blog ni dlu suke cite psal diri dia.. ank2 n laki dia.. family dia.. kwn2 dia.. pastu up sikit ade iklan.. mula2 dok pk..apesal men iklan2 pulak.. igt ni drama tv ke.. tp sbb tau dia ade projek gn adv. coy aku layan kn ats dasar sokongan.. sbnr nye dh mmg aku minat membaca.. klu g opis bwk novel nti org kata aku x buat keja plak.. so sambil2 dok melayan paperwork n invoices.. aku jeling2 le kt blog Mak Merah.
fyi ek Kak Red, sbb dok khayal layan blog ko leh aku rs teruja n buat blog aku.. tp cm xde bahan nk bising kt blog sendirik.. aku menepek menebeng menebal ler kt blog ko kan.. hahaha...
skg blog dh upgrade.. dlu iklan celaru.. skg dh tersusun.. dlu info takat knowledge sendirik n ecperience sendirik skg klik2 je mcm2 aku jmpe lam blog RM nih..
semangat nk melancong sendtiasa ado lam jiwo den.. lg lh cm dengki kn tgk blog RM ni dok menjelajah ke tmpt2 yg mmg ntah bile aku nk jejak.. tgk gmbr dh kira baik dr xtau hape psal tmpt tuh.. hihi.. ops.. i loike d story mory bout artis.. n i dpt kwn dgn seorg retis blog iaitu Redmummy.. hahaha... designer hbag? xheran sgt sbb msih lum mampu nk pkai.. tgk2 belek2 sudah.. tp dlm ati ade gk le few preloved yg menambat dijiwa.. namun.. telan air liur sajerk..
n one more thing bout RM d blog is.. dr sini le ramai org kt luar sana menambah kenalan.. dr x kenal jd kenal. yg dh kenal jd rapat.. x caya tye GBM.. hahaha.. sbb i am one of them.wpun xpenah nk get2 together kan.. n aku kenal kak merah sbb dia baik.. mmg baik.. PR bagus ler.. hehehe.. kasi up sket ni.. woi kak.. xde futsal sudah? stop sume sudah? hahaha...

1 comment:

Mrs. Q! said...

best of lux 4 u :D