Monday, October 11, 2010

Di rumah Mdm Diet

Hola!!!! bersama kita dgn mdm diet di dapurnya.. hak.hak.hak.... been awhile x merasa air tgn mak sendirik kn? so.. aku cube curi2 ms hujung mgu pulang ke pangkuan ayah bonda. wah!!! drama gitew.. last wk call n mdm diet tye nk mkn laksa @ x? as aku ni mmg hantu laksa kn.. (depend on laksa dia ler.. klu laksa kanji kompem aku xlayan.. laksa beras syiok).
 yummy.. ape yg buat aku suka laksa beras dr laksa kanji? sbb laksa beras ni kembang n resap kuah.. klu laksa kanji cm licin jerk.. meleleh2 nk mkn nyer.. 1 more thing bout mknn dr air tgn mdm diet is.. ala.. korunk mcm xpenah mkn lauk yg mak korunk masak je kn.. sure mak msk lg sedap kn? SURE!!!!! sbb md diet ni jenis murah hati.. klu masak laksa sure byk giler ikan dia.. xde cm beli kt luar.. kuah cair.. yg ni pekat-melekat-likat-berkilat!! owh.. sayur2an mesti le aku suke.. timun, daun kesum, bunga kantan..yummy!!! krap-krup lh klu mkn.. cume kali ni mdm diet terlebih asam keping. kuah laksa msm2 pedas.. wah!!!
 ats permintaan ank bongsu sorg kn.. ye lh! ank bongsu mst le sorg..klu 2 org xjd ank bongsu dah.. hahaha.. aku minta nk wat lg beskot fav.. chocolate chip cookies.. yummy... sunday mdm diet akn bancuhkn segala bahan2 n keja aku melayan mengulit menggentel kuih nih.. n bakar.. 2jam gk le kt dapur smpai nk pitam.. biase ah!! mak2 walau pndai suke terror masak pun agk kureng gemar nk dok dapur sbb panas.. unless le dapur mak korunk ade pasang kipas raku2 kn.. sure kureng panas.. aku siap leh sandar lg kt kabinet, n mdm diet siap psg kn kipas dr bilek blkg sbb dia takut ank bongsu dia nih pingsan plak nti sorg2 kt dapur..hahaha.
TQ Mdm Diet!!
owh sedapnye cookiesku.. pt le satu tupperware sederhana.. tuk bekalan aku kt KL.. smbil2 melayan tv/ astro n FB leh le mkn2 kunyah2 cookies nih.. klu dlu time blaja asal nk naik sem baru je sure aku minta mdm diet bancuh kn n aku layan sorg2 kt dapur.. sbb nk wat bekalan kt asrama.. peneman aku n kwn2 time2 boring ptg xde mknn @ mlm time boring nk study.. hahaha...dan ia akn jd bekalan kt opis plak nti.. yummy!!

No comments: