Tuesday, September 21, 2010

Result dah kuar

owh!! debaran yg terasa dr pg td dh terungkai.. result photo chaleng balik raya dh kuar!!
dgn rasa rendah dirinya aku melihat result di sini

aku kalah? aku x kalah... tp dikira tidak menang sbb kena penalti.. isk cm main bola plak..
sbb ape aku kena penalti? aku p post entry tuh lepas jam 12tghr..huhuhu.. tuh le sapa suh wat keja last menet.xpe2..akn aku usahakan dgn jayanya thn2 mendatang..bersama harapan yg aku boleh menang..

weyh geng.. pe kata thn dpn tiap2 blogger yg join thn ni bg 2task tiap sorg.. compilekan pastu br
leh post.tgk nti brani gn xbrani je nk buat.

jgn takut lh geng..aku xkn guna 4x4 aku tuh spy aku leh memegang tampuk kejuaraan.. aku x bias k.. hahaha..
dgn rasa rendah ati jugak aku letak lg gambar aku gn 4x4 nih.. nk kasi korunk panas jerk..

beware n be prepare lah ek.. kot2 thn dpn kena naik kepala lori plak ker.. hahaha...

1 comment:

Biqque said...

ooo syarat2 tu penganjur yg buat sebab diorang yg kasi hadiah HAHAHAHAHA!