Friday, September 10, 2010

Mari memasak bersama Mdm diet.

sebenornyer aku ni mls nk amek pic..cm poyo jerk..hahaha.. tp sbb ats permintaan cik puan rumah aku amek ler.. org dok sebok nganyam ketupat kt depan.. pic aku anyam ketupat? oooo.. xleh2.. sukar nk kasi tunjuk sbb pic tuh nk simpan tuk challange yg akn dtg.. kena simpan baik nti depa tiru idea aku.. hahaha..
cik puan suh amek gmbr time mdm diet msk kt dapur.. pesanan.. amek gmbr buh lam blog.. baik2.. di atas ni pic mdm diet bikin aym msk merah.. lauk fav cik puan aku.. lauk rendang aku dh siap2 msk sblm lauk aym ni.. lupa plak nk amek gmbr..mls nk bukak piyok hya tuk amek pic nti org kata aku puasa yang yok plak.. hahahah...

dh jd tradisi plak sejak cik puan kawen n pindah ke usen onn ni.. rumah dia le kitorg ank banak beraya...tuh psal mdm diet akn dtg sehari sblm raya tuk masak2 segala.. raya pertama ank banak minta maaf pastu sakan bergambar.. then br leh kuar2 jln .. cm thn2 sudah gk ler.. cik puan blik kg belah suami pd tghr raya pertama @ ry kedua.. nape cik puan xblik raya kg sendiri? sah2 ler mak pak dia mai raya umh dia..ape ke hal nye dia nk blik kg lg kn.. hahaha..aku gn cik puan ni adik bradik ler... apa da..

hah...ni le mdm diet aku..ape ntah lg yg dia selongkar lam gobok cik puan tuh.. ade je lh yg dia cari bongkar susun segala.. biase ah mak2 kn.. ade je yg x berkenan kt mata dia.. kita nti jd mak pun gituh gak..hahaha...
di kesempatan ini aku nk ucapkn selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin.. sok hari raya.. esok hari raya.. mau tdor.. sok nti bangkit lmbt.. bertempikplak mr mole aku nti... hahaha..
p/s: mana mau cari bunga api? ades2...

No comments: