Tuesday, September 21, 2010

Jadual dh kuar

ari ni je dh 2 perkara yg buat jantung aku terhenti seketika.. slalu jantung ni terhenti sbb bile naik keta tibe2 brek mengejut.. stop dak berdetik..pastu berderau darah.. dung..dung.. bunyi jantung aku..

le ning.. kuor doh jadual exam.. isk. ceni le klu jd budak skolah balik.. baik keja, baik study.. sume dok terkejar-kejar..
1 more asaimen to go.. then leh tenang2 jwb exam.. ekceli sume dh anta asaimen tgl aku sorg je lg nk tangguh2.. xde mood sungguh.. plus aku x paham subjek.. hahaha.. jgn fail nti dh ler.. siap2 aku byr smpai rm700 pastu fail..rugik ler kn..

tuk diri aku.. usaha tangga jaya.. xcukup tangga naik eskelator..hahaha.. sok br start wat asaimen lh ek.. mlm ni mau rehat otak..mau kasi kosong abes..

alamak!!! exam 2oct ptg ler.. dh le ade kenduri kawen kazen aku.. ade opn hse plak.. ahhh.... abaikan lh..sume tuh xkasi markah aku naik pun.. hahaha...

1 comment:

Biqque said...

gud lak!