Monday, January 30, 2012

Saya sedang berdiet

Ya! terima hakikat tajuk entry kali ini. tak percaya? sukarlah nak kasi korang percaya kat aku. specially yang dah kenal rapat ngan aku kan. 

ni lah yang aku layan masa aku menghabiskan masa sepetang sabtu aritu. sandwich jerk? dengan buah-buahan. sekarang korang percayakan. 

tapi cam aku cakap le, makanan sejemput tuh aku layan sepetang sabtu. makan hari petang yer.. 

sehari sebelum sabtu (jumaat da) aku dah belasah 3 - 4 ketul donut kecik..

ada orang belanja da... shedappp okeh!!

dan beberapa hari sebelumnya aku dah makan lunch disusuli dengan cendol pulut. satu lagi nikmat makanan yang aku tak leh nak lawan. 

Cane aku nak diet? cane aku nak kurus. ni dok tengok gambar makanan pun aku dah kebulur balik.hahaha.. mari makan puding roti.. 

1 comment:

Uncle Jonni said...

hmmmmm... sedapnya donat itu.... mmmm.... menyelerakan... cendol pulut lg... mmmmm....

oit... x mcm diet pun ko ni... huhuhu