Monday, January 16, 2012

Maafkan budak ini.. dia sengal!!!

sebelum melayan budak ni membelasah pokok langsat orang, budak bawah ni dah buat perangai dulu dah..

o..ops.. berani ko nak tadah tangan sambut buah doyan yer cik baby. nak kopek doyan pun tak reti ade hati nak sambut doyan ek. mimpi le weyh aku nih. kunun posing cantik? boleh blah!!! hahaha..
motip nganga kt buat rambai? aksi tak cun lah ko. hahaha.. hoiiiii.. perut tu nampak spare tyre lar.. malu jerk! hahaha... Sorry geng! maafkan kesengalan budak ni sebab dia tgh boring. this what happen when this budak takde geng nak borak. dia buat hal gila sorg diri. takpe le gila sorg2 kan dari gila kacau orang. right?
Ops.. tuh satu pertanyaan je. logik jawapan sila pikirkan sendiri sebab ini tak mengata atau mengutuk. Sila letak kategori sendiri.. owh lupe.. buah rambai tu shedapppp... manis.. petik terus dari pokok n makan. kita tgu tahun ni klu ade jemputan dari tuan tanah. kalau ade kita pegi kekah kan kebun dia..  yesza...

2 comments:

Abang Jonni said...

kalau aku... habis rambai tu aku mkn... tinggal daun je aku tinggal...

huhuhuhu

babyarisha said...

Abang Jonni... nak gak aku belasah rambai tuh sampai tinggal daun je tapi takde ong sebab yang aku petik2 asik masam je dari manis. tu yang malas nak makan.