Tuesday, January 17, 2012

Blogwalk - Abang Jonni sudah datang....

sorry abang jonni, ai curi header yu..

aku terpanggil bila abang jonni komen kat blog aku. masa nampak komen dia kat blog aku, aku rasa.. entah..


Abang Jonni? satu sebab buat aku cari link blog dia sebab nama Jonni nih. aku teringat kat anak buah sulung aku. masa anak buah aku kecik-kecik dulu ada satu anak patung snoopy kat umah. selambadak je aku namakan anak patung tuh johnny. melekat sampai ke sekarang. So bila Abang Jonni mengomen di blog aku terus aku tersenyum. auw~ dan terus terjah ke blog beliau. (hei.. apesal ayat skarang ni ayat2 SPM ek?).

hahahaha.. *senyum sorang sorang*.. hihihihi.. *sambil gelak tekan perut dan tutup mulut*. lawak seyh blog abang jonni nih. dan gua respek lu lah bro. walaupun entry lu cam haremmm... tapi lu gigih buat entry yang cam haremm tuh. siap likis karikatur lagi. dang!! harapkan aku lukis? makan tahun belum tentu siap hatta seorang lidi. So Abang Jonni, keep up the good work. blog ko dah masuk dalam list tuk aku seludup tengok hari-hari. sat, sambil buat entry ni aku dok layan entry dalam blog ko bro. hahaha.. sakit perut lagi ni. dah le baru lepas makan limau mandarin.

dalam pada aku dok baca blog Abang Jonni ni aku teringat satu blog seorang lelaki. Sorry aku tak penah tau nama blogger tuh, aku lupa link blogger tuh. Yang aku dok ingat blogger tu kalau tak silap seorang engineer kot! ada company yang buat machine manufacturing camtu lah kot. serius aku lupa. ada kot urat aku yang putus. tiada alasan hanya perempuan beranak je putus urat sampai terlupa-lupa, perempuan belum penah beranak pun kadang-kadang hilang ingatan jugak sebab banyak makan semut. (ye ke?). So kalau korang kawan-kawan ada terbaca blog engineer nih tolong la bagi link kat aku sebab aku nak baca balik blog dia. Syok nya baca blog dia aku sukar nak describe sebab aku pun dah lupa. abit mengarut here and there tapi ada gak beberapa entry ilmiah dari dia tuh. and kalau korang ada blog yang menarik dan boleh dikongsi bersama tolong bagi link ek. Insyallah aku pi jenguk blogwalk.

back to Abang Jonni .. abang jonni.. (ada lagu kan?) . rerajin hapdet blog la woi.. aku boring nih.. hahaha..

2 comments:

ankeljonni said...

alaaaa... terharu aku...
wuwuwuwu...
thanksssssss.... (:

Ely Hasrul said...

abang jonni? hahaha