Wednesday, February 1, 2012

Best Employee of the Day

and the winner goes to....
.
.
.
.
ME!!! 
ofcos lah aku yang menang sah2 kat blog aku jugak kan..
hahaha...
betul2 poyo cam bagus sangat. bangun dah la lewat pastu dengan berangan lagi atas katil.. seb baik le arini cuti ek. kalau hari kerja kompem lari rezeki aku.. *choiii*

bangun lewat bukan penyebab aku nak lepak sepanjang hari so aku kemas katil, kemas dapur, sapu rumah, kemas baju, mop lantai barulah aku mandi. tu pun sempat siapkan sarapan sendiri. pas mandi baru lega layan tgk tv. 

dang!! siap mandi dah kul 1tghr baru aku sedar yang aku belum sarapan lagi. kesian kan. baik betul jadi pekerja terbaik ni sampai lupa makan. padan muka aku..

owh...sempena cuti Hari Wilayah aku nak ucapkan sesuatu kat kakak kesayangan aku.

"kak! aku cuti di hari kelahiran ko.. baguskan kerja di Wilayah Persekutuan ni.. sempena Hari Wilayah ni aku ucapkan"


seronoknye golek-golek kat karpet biru ku sambil layan utube. hahaha...

p/s: gambar adalah ihsan dari google.

3 comments:

Uncle Jonni said...

hepi besday 2 kakak anda...

oit!! ko lupa siram bunga....
wakakakakaka

babyarisha said...

oit. aku takde pokok bunga. lagipun jiran aku dah terlampau rajin siram pokok bunga sampai laman porch aku pun dia siram gak. hahaha.. (mekasih jiran)

Ely Hasrul said...

hamboii pekerja cemerlang sungguh! hahaha