Tuesday, November 23, 2010

Rodhiah & Ali

Tarikh: 20 Nov 2010
Tempat: Wisma Sejarah
Masa: 2.00 petang
Pengantin: Rodhiah & Ali
TAHNIAH & SELAMAT PENGANTIN BARU RODHIAH & ALI..
Moga kekal & bahagia hgga ke akhir hayat.
psst.. rody ni kwn dr skolah tadika beb.. lama gile kwn kn.. sama2 p skolah tadika.. sama2 blaja ABC.. amek part dlm event menari tuk tadika daerah keramat. smpai le ke darjah 6. wpun kt skolah rendah x satu kelas tp ade few times kelas aku kena menumpang kelas dia sbb x cukup cikgu.. hahaha.. kenangan betul.
Selamat menempuh alam rumah tangga...

hah.. ermie khalif.. another fren from kindergarden. chanteq? sila tye tuan empunya badan cane leh cantik gitu.. hahaha.. sorry lh emi, aku janji gn ko kul 12 tp aku smpai kul 2.. flight delayed 2jam sbb tayar ketebang kena curi dek lori sampah... har har.har... kem salam makpak adik badik tok nenek makcik pakcik ko ek.. hehehe.. peluk cium nenek tuk aku.. gn nenek c ermie ni ler aku khatam Quran. ngaji gn nenek dia lepas Umi (babysitter) aku meninggal dunia..sbb mula2 gn arwah Umi le aku kenal alip ba ta.. *tibe2 terkenang zaman kanak2 ribena.

Cuti skolah dh start.. ramai dh kwn2 dok senaraikan tarikh2 kawen/tunang bagai.. wat yg jauh, sepuluh jari ku mohon maaf sbb xdpt hadir.. xde jauh mana pun tp tarikh tuh aku dh start lumrah wknd aku.. (msuk kelas). yg bertunang dekat2 tuh.. ko ade jemput aku ke? lau ade aku cube le dtg..xjanji kay... InsyAllah. lau ko x jemput pun aku xmarah.. aku doakan hubungan yg ingin dibina kekal hingga ke jinjang pelamin. naik pelamin nti aku doa lain plak...
tuk yg xmas date tuh.. hari nikah ko xdpt join tp kenduri aku cube ler..InsyAllah. nk aku jd pengapit x? (tawar diri nih). xnaik pelamin pun xkn ko nk jln berdua jerk gn laki ko msuk dewan xde org nk iring kn.. nk kn flowergirl? cukup aku n lg sorg yg lum dpt jodoh tuh leh jd flowerladies ko.. hahaha... 

No comments: