Monday, November 15, 2010

Jalan-jalan Bukit Nanas 1

bangun awal dgn semanagt nak start training. terpaksa cancel jog gn cik abe n cik akak bersama anak-anak jd nya aku naik lrt ke dang wangi.. Mari berjalan kaki ke Bukit Nanas.

 turun kt dang wangi leh nmpk klcc dh.. kita posing dlu berlatar belakangkan klcc tuh..jam br kul 9++ pagi tp ari cm kabur. jerebu kah?
 makcik ni kena suruh dlu br nk bergambor.. kunun malu ler gn aku... ahaks.. thnx dilla sbb sudi teman aku jln2 di hari mgu.. turun le 1kilo berat kita ek.. balik nti mkn sure naik lg 2kilo plak.. adess.

 Bukit Nanas adalah salah satu hutan simpan kekal yang tertua di Malaysia. Bukit Nanas yang terletak di tengah-tengah bandar Kuala Lumpur berada di kawasan kaki Menara Kuala Lumpur. Hutan Simpan Bukit Nanas dikenali sebagai Hutan Simpan Bucket Weld sebelum tahun 1906.

 sbb dtg dr dang wangi bukan dr raja chulan so kitorg dr belakang kwsn bukit nanas nih.. ade plak wakaf kt tepi bangunan warisanseni.. amek napas dlu.. posing dlu..

 adegan hindustan di hari mgu.. seb baik xde mamat2 bangla lalu.. klu x sure aku kena shewittt.....hahaha..

 ades.. lum pape kaki dh letih.. seb baik le laluan jln kaki ni elok je cantik.. klu byk batu.. harus aku jatuh tersembam awal2.. cancel plak niat nak start training...

 aiyo.. buah ape kah itew? elok sedang nak masak.. klu dh ranum mau nye aku suh pak guard tu tlg turun kan.. hehehe...
 pergh.. tuh dia!!! tgi siot tangga tuh.. harus le semput klu kena lari2 naik tangga.. makk... tlg!! kaki ku udah sakit..
                 dilla.. ko ngantok ker? atau ko xde mood nk bergambar? dulik ah.. naik cepatttttt....

mengah kay!! baru lima anak tangga.. hahaha..

No comments: