Tuesday, November 16, 2010

Jalan-jalan Bukit Nanas 3

welcome to Bukit Nanas Reserve. cheh.. gile dh peluh ketiak br leh jmpe gerbang kecik nih.. tuh pun tgn ku x smpai tau.. hehehe..
cik minah ni posing ala2 ayu..


jambatan gantung.. ala2 bouncy gituh.. klu dok lari2 xsempat kaki nk pijak kayu jambatan tuh korunk dh melambung balik. hahaha.. aku pun ala2 gerun je tp sbb xjauh jambatan ni.. ops.. aku n dilla je kot yg berekriasi kt bukit nanas nih. orang lain xdak pung.

klu sume pondok telefon kt KL ceni sure KL akn lebih cantik.

i'm so happy.. xyh jauh2 p genting hanya tuk amek pic kt pondok telefon kaler merah nih.. KL Tower ade.

makcik ni ngantuk n penat sbnrnyer.. xde mood dh nk layan kerenah aku yg lorat nk bergambar.. hahaha.. budget lari tuk tgk sekitar KL. dok kt tangga KL Tower je melepaskan lelah..

yeah.. cantiknye senyuman ku.. hahaha.. sapa lg nk puji klu bukan diri sendiri kan?


1st Malaysia Cultural Village? maaf, saya xtau ape yg ade kt dlm nih. semua yg ade kt KL Tower kena byr n tunjuk tiket. ade Cultural Village, ade tmn haiwan eksotik, ade galeri F1 (tuh pun kena byr gak-aku men masuk je pastu mmt yg jg tu tye tiket) n ade pony ride. sbb dr kecil dh didedahkan naik kuda (kt titiwangsa) so aku xde heran nk amek pic. (pic masa kecil lg comel kot).

eh..eh.. cube mencecahkan jari ats batu tuh.. aik? nmpk plak menara maybank kt dlm pic aku nih.

No comments: