Monday, November 22, 2010

Crying

betul la ckp org2 tua.. jgn suka sgt nti datangnye duka.. tangis di hati x siapa yg nmpk. bak monyet yg dlm penjara nih tgh nangis cmtu gk le ati aku.. dh beberapa hari cube bersabar.. cube lupakan rasa hati yg hampir mati.. cube ckp 'baby, show tat u dont hv any feeling' but then.. aku xleh tipu diri aku..

semlm pecah tangis seblm tdo.. nk harapkn mak pak pujuk? mak pak jauh. harapkn bf.. *kununnya ade bf* tp haram... smpai terlelap aku pujuk hati sendiri.. bukan lh getik nk kn perhatian segala tp klu hati yg sakit akn bertambah sakitnya klu org yg sakitkan hati tuh makin menyakitkan hati.. arghhhh...

meeting td bos br ckp yg coming 2nd dec nih last day.. makin le mood aku lari.. semlm nye kes x settle lg.. smpai sakit2 dada aku menahan sakit hati. aiyo bos... nape u nk p jauh2 lak.. isk!!! dept aku ni mmg hotspot lg.. turnover tgi.. over sungguh.. menci.. wat aku hilang mood lg.. *hakikat dh tau yg bos akn resign dh lebih semgu tp bile official nya bos bgtau dlm meeting tiba2 hari jd xbest. selamat lh blog ni 2-3hr aku xnk update.

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

alaa.. meh ngadu kat sini meeeh... dun sad yaaa.... ramai lagi kawan2 boleh tolong dengar...

www.sw33tdarling.com

babyarisha said...

kurang kasih sayang la kak.. huhuhu...