Tuesday, November 23, 2010

Itik Pulang Petang

gi mana itik pulang petang gaya nya? lenggang kah itik pulang petang gaya nya? hahaha.. klu tau gaya itik pulang petang tuh cane.. korunk sure leh bayangkan cane le aku blik petang semlm.. very der like itik pulang petang kay.. *bayangkan yg elok2 je taw.. lau xtaw cane gaya itik pulang petang sila blik kg n cari itik kay.

akibat rasa protes & ingin meberi masa pada diri sendiri.. (slalu sgt kelam kabut cm langit nk runtuh je) aku pun pulang berlenggang cm itik serati.. hahaha..xperlu nk ikot sama gn org lain dok kalut2 beli tiket lrt.. xde nk kejar2 train segala.. semua nya jln lenggang kangkung.. lemah lembut penuh gemalainya.. ni klu ade mak2 yg ada ank bujang dh smpai seru nk kawen tp xde calon sure2 lh berkenan kt aku.. tp sbb xde plak aku nmpk mak2 yg pkai lrt tuh xkn aku nk senyum sorg2 kt cermin pintu lrt tuh kn.. nti dikatakan gila plak..

owh.. protes belum habis.. muka talak sinyumm.. hati masih pannaaasssss... itik pulang petang dh mcm itik kena panggang plak.. sbb tau yg mengherot n memuncungkan wajah akn membuatkan muka lg nmpk tua.. berkerut dan berkedut jadinya aku pulang dgn wajah yg "no feeling" at all.. okay..

yg phm dgn kerenah aku nih.. "u xnk pujuk i pun xpe.. i taw i kena pujuk diri sendiri.. " *sedar diri*.

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

rasanya macam pernah alami pengalaman macam ni... dulu.... dulu dulu... :)


www.sw33tdarling.com

babyarisha said...

sis.. dulu jerk? skg?
slalu kena dh sis.. msuk ni dh 4 tahun worrr... tahan je ah...