Friday, August 20, 2010

Story-mory goes wildly

ptt le lately ni aku xde mood nk update blog.
no mood tuk layan ym
even fb pandang sekali lalu jerk..
ptt lh hati ni pun libang libu
sbb ade lg kes yg belum abes

glamer gak nama aku ni
smpai ke southern region..
smpai ke pengetahuan org yg x brape nk kenal aku..
yg best..cerita siap sedu sedan bagai
kunun nya aku lh punca depa putus
aku lh yg buat kekasih dia tgl kn dia..

wah..
udah klu dema kt sana x reti nk jg hubungan...
aje nk bertekak
aje nk kontrol
aje wat perangai
salah kn aku pulak ker..
mcm tuh?
klu betul aku lh punca dema kt sana putus..
buktikn ler..
sembarang je org sana nk nuduh
suke je mulut nk bwk cerita org
ape?
udah byk amalannye
udah selesai ibadat nye
udah x mahu nk buat pahala smpai suka bwk2 cerita
udah tuka profession nk kumpul dosa pulak..
aisshh..
idak le org sini ngata org sana jahat..
idak le org sini ckp org sini baik sgt..
tp idak pulak le org ni dok jaja cerita org sana..
asal dr ade hubungan smpai putus hubungan..
org sana yg cr org sini nk mengadu bagai..
idak org sini dok kata bende jahat kt org sana..
org sana yg ckp jahat kt org sini..
org sini duk diam kn aje..
x terdetik pun nk membalas..
tp dh byk pulak cerita aku ni dok digembar-gemburkan..
dr yg nyata smpai yg dusta..
uih..
kalah rozita che wan yg lawa tuh..
dia yg artis pun xde org nk gossip
nk tabur fitnah
nk kutuk segala
dia yg bergetah tu pun xde org nk ikot merata-rata..
aku yg x cung ni yg kena kata
aku yg xde cutting ni yg org dok jaja..
dr org x kenal aku
smpai dh kenal
dr sorg kenal aku
skrg dh ramai..
amboi aih..
naik sheikh' nmpk..
xpe2..
Tuhan tu Maha Kuasa
Dia tau le nk buat ape..

No comments: