Friday, August 27, 2010

entry xde motif..

aku bilang puding...kau bilang lengkong..owh..owh..
aku bilang keju..kau bilang chai pong...owh..owh..
motif nyanyi2 ni? xde pape pung.. aku dh dlm keadaan yg kurang betul..
reason? ntah!!!

gmbr bunger koooo.... nama bunga ini bunga raya.. bunga ini bunga kebangsaan malaysia.. SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!!!

pic munger ni aku amek kt ttwangsa sementara dok menunggu kwn siap kn lappy.. dh nk balik tuk p buka posa lalu tepi restoran nelayan tuh... koooooooo....ramai x hengat..yg gn mber2 opis nye.. gn ank banak nyer.. dtg lg yg 1Malaysia nyer..

aku? maaf ler..aku xsuke buka posa kalut2.. nk le rest pas mkn..smbil2 minum smbil tgk tv.. smbil borak2 nak le gurau2.. lgpun dh di train dr kecil x buka posa kt luar...kdg2 je memenuhi undangan kwn2..xde le aku kata buka posa kt luar tu x bagus..ikot suke individu ler.. tp dh jenis klu mkn kena dok dpn tv smbil nonton cerita @ dokumentari.. klu nk buka posa kt luar sure aku cr tmpt yg ade tv.. lantak le org kata aku demand ke hapa.. borak2 gak..mata tancap kt tv..hehehe..

ops..lupe nk bgtau.. aku snappy2 ni guna hp jerk..so kualiti sedikit miskin (a bit poor) .. sorry!!

hahaha...dh dr ari tu aku nk nerai simply siti ni.. xde nye dpt.. sbb? 1. asik msuk guradian jerk.. simply siti ni leh dpt kt watson jerk.. 2. sbb dok cari2 yg set trail xde plak tuk acne nyer.. aku kn ade jerawat..klu 1-2butir xpe le gk..ni mmg sah2 jerawat byk.. 3. time p watson le time aku xde duit..baik xwitdraw lg @ gaji lum msuk.. time ade duit..ade plak aku p watson.. hahaha...
ni pun dok pk 2-3x..siap dh kuar dr shopping complex..tp msuk blik sbb nk capai gk acne solution nih.. hehehe.. leh le nerai ptg ni nk g berbuka kt umah org..alemak..p umah org yg xbest ni.. tp ape buleh buat.. taik kamben bulat2... demi memenuhi jemputan & sore ramai ler..
kesahnye aku xdpt pun jemputan tuh pegi sbb meneman intan payung.. ikotkn buka posa sorg2 pun xpe aku ni..dh keta plak kt dia..nak x nak kena ikot ler.. (leh tgk reaksi derg mkn lengkong buatan aku tuh).. klu kompem sedap nti aku paste cara2 nk buat..
ala senang sgt buat nyer.. korunk leh buat smbil pejam mata sebelah.. sambil garu2 dagu.. jgn digaru bontot plak.. harus le ade yg tau kaedah ko gitew..xde le yg nyentuh lengkong buah tuh nti.. hahaha...

No comments: