Monday, August 2, 2010

Dinner at Fend

dinner last nite at Fend was..
gitu2 aje..
dlm lapar..semua jd sedap
tapi air bandung cincau dia mmg sedap ler..
tidak dinafikan sbb air aku telah di 'pow' oleh intan payung
jarang dia pow air orang.. but usually klu kuar mkn kt fastfood kitorg amek 1 gelas air je.
sbb dia tau aku mmg kurang minum air gas.. klu dia pow air aku tu maknanye air yg aku order mmg best..atau sbb air yg dia dpt xbrape nk kena gn tekak dia..hahaha..
akibat kelaparan setelah intan payung menyudahkan kerja2 yg x pernah nk sudah kt wshop tuh, melepaskan rasa ati yg x puas dgn seseorg..dia xmo cite sbb takut aku nanges lg.. (sensitip skg ni)..kitorg xnk plak mkn ikan bakar.. dh slalu sgt lyn ikan bakar skg ni.. rasa xde beza..
we all amek satay ni..harum bau nya.. penuh dgn rempah ratus.. kuah pun boleh tahan.. sate daging yg penuh lg kental.. cm biase aku amek sate ayam je ah.. kurang sket mkn daging2 ni..
last2 intan payung gak kasi perabih sate ni..hahaha.. skg ni kena kasi dia mkn lebih sket.. dh kerja berat jer..mkn kena lebih..nk kasi energy.. hahaha..
owh..sbnr nye ptg semlm aku dh singgah Fend after class.. meeting wit mares nye kwn2.. fox1charlie, ami, ijad n nat.. nice meeting u guys..suke gn cite2 korunk sbb aku dh dpt sikit2 cite tu dr fox1charlie..so aku phm le psal ape psal siape yg derg dok burakkn.. hahaha..lawak gak.. wait till my date my fox1charlie.. sure2 cite dia lg wat i sakit perut gelak.
ermm..wedding miah lom update.. d pic pun still lum transfer..tgu sikit hari n i will blog bout it..
will be onleave from this thursday ya..so..blogging will take a few days off too..

No comments: