Thursday, November 18, 2010

Sampai sudah...

Sememangnye anda2 semua akan letih klu balik kg hanya utk x smpai 24jam.. (aku le tuh).. gn ngadap jam nye kt hway.. harus lh amek jln alternatif (jln kg) tuh smpai ke destinasi yg di tuju.. weyh!!! aku x suke amek jln kg sbb gelap.. wpun keta aku ade lampu tp sbb sedar diri lampu keta tuh cembeng sebelah dgn kelajuan tahap cipan laut lg laju.. huhu..(ade ke cipan kt laut? budus). Hasilnya lepas 1/2jam ngadap jam kt hway Plus dr exit ukm ke nilai utara so aku decide ikot nilai sajerk. eeee... jln dh le gelap.. gn aku yg ngantok.. lapar..

Balik KL plak kena singgah usen onn... harus le xleh amek hway Plus kunun takut jam.. dh ngadap kn jln ke Mantin semata-mata nk naik ke Lekas.. sgt le Lekas nyer..  (xde makna nyer).. smpai rumah keletihan ler.. xdan mandi sbb dh mandi siap2 kt kg.. cuci muka gosok gigi.. tidur lg baik lh..

owh..jgn ditanya raya aku.. serupa x raya jerk.. perangai aku klu blik kg matahari dh tenggelam.. nk balik KL pun time matahari xnmpk muka.. ape cer~~

No comments: