Tuesday, November 30, 2010

ComeLia

hah!!!  bile tuannya manja kn sgt.. ceni le gaya.. nk mkn pun kena tgu.. haruslah klu layan kn perangai dia leh penyek terpijak.. kucen ni nama comelia.. masa lahir tu 5ekor tp ade yg mati kena lenyek gn keta yg lain2 ilang ntah ke mana.. mak kucen nih pun aku xtau p mana.. hahaha.. ni kucen c kakak.. comelia ni jd manja sbb tiap2 hari c kakak ni akn belai n cium dia.. so masa aku p umh ari tuh c kakak lg kt tusyen n maybe sbb lapar comelia manja2 le gn aku.. hahaha.. bukan aku x suke kucen da... aku suke.. tp sbb umh sewa byk anjing liar jdnya mmg aku kureng sikit le nk membela.. lgpun aku xgemar letak kucen lam sangkar.. lebih suke dia bebas kuar main... well.. lain org lain kisahnyer.. tgu dh ade umh sendiri jgn kn kucen, segala mcm yg boleh dibela nti jd haiwan kesayangan aku...hahaha...

2 comments:

Hanna Hanny said...

nama penuh comelia
nama timangan dia.. either comel, meli, lia, melia.. u choose which one to call her.. she will come to u hahaha

babyarisha said...

hana.. xyh pgei pun senang je dtg kt kaki.. i alwiz like to call it comel.. manja!!! hahaha.. rerajin le ajar mkn nasi gaul gn ikan.. gemuk sket.. ni cm kering x kasi mkn jerk!!! hahaha...