Thursday, November 25, 2010

DELETE

Ini bukan tutorial kelas komputer / i.t/ menaip... ini adelah kisah hati seorang perempuan yg cube utk berfikiran waras.. apa yg ptt dia lakukan?? haruskah .....


perempuan ini ingin men'delete' beberapa nama yg telah menyebabkan dunia mencemuh perlakuan begitu.. amboi koooooooooo.. guna word 'mencemuh' kekdahnyer... haruslah semua jembalang kt muka bumi ni lari sbb kekdah mencemuh dgn cara yg terpelajar buat orang2 mahupun nama2 yg perlu di 'erase' itu merajuk gn aku sambil menangis hentak kaki lalu berguling2 ats tanah tanpa memakai baju.. hahaha..

Delete atau erase dlm bhs melayu ialah padam. bukan aku nk padam dr blog aku sbb makhluk 2 kaki yg bernapas ats bumi ni xpenah bc blog aku kot.. agk aku ler kan..

kisah nye punca nye aku nk delete nama sekian2 makhluk berkaki 2 ni sbb ..... sbb mulut lancang celupar x sedar dek untung punya umat manusia.. hey... mestilah manusia kn.. xkn le tok janggut dlm peti pulakkk.... ade ke haiwan yg berkaki 2 sajerk tp mulut harem bau longkang sbb suka nau le mencarut melucah melancang celupar kt orang kn... owh!! manusia ni bukan adik2 kay.. tp klu skali tgk leh buat ank ayam cume aku bukan mak hayamnyerr....hahaha..
nak cerita details ke? nak tak? xmo lah.. tp nk bgtau.. yg aku rs c mulut harem bau longkang ni sekadar nk cari perhatian je dr pihak luar.. over gedix kay.. kalah mak janda dok goda laki org yg  br dpt duit tanah. mmg giler meng'over'kan diri tau c mulut harem bau longkang nih.
bile aku cerita kt intan payung, dia just wat muka xde perasaan je. tp intan payung masih dgr cerita aku. well, asalnye mmg le bukan aku yg kena maki, carut, ayt2 lucah lancang segala tp aku yg bahana kena dgr n baca chat & status dia.. hellooooooo)))))  like i want to read ur stat? none of my buss at all pungggg.. but as a growing up person like u using such words to appoint to other person, i was wondering how did ur parent raise u ek? sedangkan eminem yg suka wat lagu yg ade ade wording kotor pun letak rules tuk ank2 dia xleh guna dirty words dlm rumah ni kau yg dh besar pjg klu letak kt shopping complex sure ramai big fish ngap tp xleh pk. n still saying tat u r a grown up person, pls treat u as grown up. grown up ppl dont use nasty, sarcastic words like u did.. grown up ppl like me *aicheh* who has brain will not curse ppl just becoz of small things. kamon la beb.. hal kecik je ko dh melenting smpai asap tinggi 30km.. kalah gunung merapi. yet bila ko sedar n malu tp msih xnk mengaku pastu ko minta maaf kt org lain plak. ko x minta maaf kt aku pun!! SENTAP ni!!!..
sekian tuk c mulut harem bau longkang aku xmo bg pape warn or can. tp klu aku terbaca stat ko yg pd aku x mendatangkan pekdah siap lah aku akn delete ko terus dr dunia aku...baik maya baik realiti. cane nk taw aku delete ko dr realiti aku? aku anggap ko xpenah wujud pd hari kejadian aku ade di tmpt/ kwsn ko ade. be prepared lh yer.. n owh~ belajar jd orang bijak pandai dgn moral yg tgi.. klu x ko hidup sorg2 dlm utan xde kwn, xde makpak xde adik badik jauh skali nk ade couple.

p/s: penat bebel.. entry ni ptt sikit jerk.. ptt xde details tp terkeluar gk sbb hati tgh panas. sbnr nye aku nk tye korunk ptt ke x aku delete je nama c mulut harem bau longkang tuh.. xpsal2 jd entry panas plak.. eh.. ptt x aku DELETE je nama dia ek?

No comments: