Monday, November 8, 2010

KL-MARAN-KL

Habis lah sume plan tersekat. gara2 kereta yang agk2 suam2 kuku tidak membenarkan aku berjalan jauh.. eeee... dengki!! dengki!!! dh jawabnye tersadai tepi hway.. seb ade tow truck hway tlg tarik. tgl je kt Maran. Next day instead of casting your fishing rod *betui ka?* we all p rescue kereta kotak tayar sotong itew.. huhu..

5hours of strungling tukar gearbox.. tuh part guys ler.. aku tdo je lam keta.. amek pix mmg xkose.. gelap seyh.. harapkan lampu yg pasang kt bateri keta jerk. try force balik KL tp belting plak wat hal.. aiyo.. slow2 kayuh decide lalu jln kg arah ke temerloh atau bentong tuk cari kedai spare part.
salah simpang x msuk temerloh plak.. psing2 mentakab xde satu pun kedai spare part keta juai belting harak sama besar gn yg dh nak potos itew.. kt bentong br ado.. sbb dh penah singgah kt air terjun chamang kt bentong tp x mandi so kali ni decide nk mandi cz we all dh berpeluh melekit tahap kerbau pendek sondol tanah pulak!!
aiyo.. air terjung hok bakang tuh x nampok pulak.. wpun chanteq air terjun sini tp kena berhati-hati. statistik menunjukkan beberapa orang telah menjadi mangsa lemas mahupun hilang ketika mandi-manda di air terjun chamang. (wah!! mcm pembaca berita plak aku).
muka sendat.. layan eskem cornetto ^_inikah cinta_^.. yummy!!.. layan plak gn buah hati.. as his hand is on d steering so.. phm2 ler kan.. owh~ mungkin inikah yang dinamakan cinta *lagu cornetto*

jgn byk tye.. aku pun pelik apesal aku gedix2 plak nk pkai keyband kt pala aku tuh.. hahaha.. perasan comei kot.. kui.kui.kui..
owh..KL..KL.. smpai gak akhirnya.. selepas 6 jam lebih menempuh onak & duri (kalah masuk utan plak). nak blik ikot jalan kuching jam.. ikot kepong x mau.. (aku cukup bengang klu naik keta xmo dgr ckp aku). last2 pencong msuk duta jugak hendaknyer... ades!! penat2..

No comments: