Tuesday, November 16, 2010

Jalan-jalan Bukit Nanas 4

 penat wor.. dh le lama x exercise.. patu xde warm up terus panjat tangga.. owh.. aku lupe nk cite td masa amek pic kt pintu gerbang tu ade pakcik ni p amek pic kitorg.. poyo x? mcm jantan gatal pun ye gak.. kunun nk menunjuk hp kamera dia le tuh.. cheh!! kitorg pun pkai sony gak.. xde nk show off pung..

 denai merawan.. ades.. gilos kena geget nyamuk ah.. smpai entry ni aku buat pun byk lg tgn n kaki aku yg gatai2.. sok2 klu aku x de entry ko tgk2 le berita tv3 kot2 ade cite psal aku kena denggi ker.. tp siyes. wpun takat naik bukit nanas je get ready le korunk bwk insect repellent. siyes punya gatal lain mcm kay..

                                                   balak ni besar okeyh.. tinggi plak tuh.. erk.

perdu pokok buluh ni pun besar. ntah brape thn le usia pokok buluh nih..

lor.. dh smpai balik kt bangunan warisanseni? cpatnyer.. xmspai 1jam 30mins..

kasut siapa.. cube teka?

         jom balik.. sempat kejar melodi kt tv3.. (lama x tgk tv wknd sbb sebok ade kelas).. hahaha...

No comments: