Monday, November 15, 2010

Its Nando's time

cop2.. lari dari jadual sat. kita cite part lain ek..Last Friday ade orang call nak ajak lunch date. well2.. cm biase ari jumaat masa rehat panjang. dr jln2 kt bakang opis cuci mata dgn kerenah orang yg cm esoknye nak raya (sebok beli barang) aku p le pavillion. set depan nando's. dlm hati agk dh rezki aku lunch nando's tp sbnr nye rindu nak mkn pizza. hahaha..

orang mmg ramai ler.. lunch hour kata.. jumaat plak tuh.. klu geng cukup nih leh je layan karok smpai 2jam.

extra hot peri-peri yer.. tp bukan itu pilihan saya.. saya jarang makan pedas nti sakit perut.. mkn x abes. air bergelas-gelas.. xtertahan kepedasan..

                                                                     menu baru ker?

                                                                     owh~ Really?

                       i had chocolate ais n my partner only took ice lemon tea..tats d best worrr..

                                    ade orang dengki je bila saya nak snap2 pic.. cemburu ker?

                                   dia punya 1/4 chicken wit 2sidelines. chips old style n coleslow..

                          ops.. mine? 1/4 chicken with mediterranien rice n smoke corn.. yummy..

kenyang dah.. mari balik opis.. terima kasih untuk makan tengahari ini.. :)


No comments: