Monday, September 20, 2010

Semoga rohnya dicucuri rahmat

Takziah buat sahabat, An-Nisa yg br shj kehilangan suami tercinta Brader Bob.. Al-Fatihah tuk arwah.. Jenazah akn dikebumikan selepas zohor di tmn selasih, gombak..
mengenali Brader seorg yg happy go lucky.. baik hati n peramah.. siyesly wpun aku xrapat gn dia.. arwah murah dgn senyuman yg manis.. An-Nisa & arwah dikurniakan seorg ank lelaki yg comel .. moga ijan membesar dan menjaga ibunya dgn baik..

aku alami mgu yg agk sukar.. kehilangan 2org yg aku kenali dlm tempoh semgu.. berita yg sahabat baikku msuk spital sbb jangkitan kuman pada paru2 juga buat aku cuak.. xsanggup nk hadapi kematian lg.. baik tuk aku, family aku n sahabat handai..

buat semua..slmt hr raya.. berhati-hati di jln raya.. jg kesihatan.. jgn nakal2..

No comments: