Wednesday, September 15, 2010

Pemergianmu di tangisi

Al-Fatihah buat arwah Eddy Bahar yg telah pulang ke Rahmatullah pd pg raya ke-5. buat keluarga beliau specially balu & ank2 arwah.. salam takziah..

Arwah seorg yg baik, suka menolong rakan2.. gemar berjenaka dan comel.. kenapa aku ckp dia comel? sbb pp dia chubby n dia botak.. siyesly botak kalah mawi.. hahaha..

aku kenal arwah ms keja kt TCRS dlu..pas a year dok TCRS arwah msuk keja as Area Manager. a very good staff lh dia.. mmg pantas klu wat keja.. lau minta pape sure dpt pyer.. minta bab2 keja lh..

last wk je kot br aku add arwah kt fb.. chitchat/comment2 kt wall benji..

all of d sudden bile semlm aku on fb, aku nmpk status dr bini zaidi said tat arwah dh xde.. sudden death.. so, aku bergegas ke s.alam tuk menziarah.. smpai sek.3 jenazah masih di hospital utk post mortem.. jelas menjadi tanda tanya kerana arwah mmg dikenali sbg org yg sihat walafiat.. nk demam pun susah. jadinya kena buat post mortem tuk mencari sbb arwah meniggal dunia.. dr cerita2 sekeliling ms aku di sana, arwah cume mengadu sakit dada n sesak napas pd jam lebih kurang 3-4pg.. then arwah menghembuskan nafas terakhir. Innalillah..

sukar bg aku nk terima berita nih.. sbb br je last wk dgr aduan arwah psal customer yg agk kurang pemahaman.. skg arwah dh xde.. bagaimanalah keadaan balu arwah.. aku xsempat nak jmpe.. ape2pun.. Al-fatihah aku sedekahkan tuk arwah, takziah tuk kaum keluarga..

spt mana sukar keluarga arwah Eddy Bahar menerima berita nih, cmtu gak lh keluarga Datuk Sosilawati nk terima berita yg dia dh dipukul, disembelih lg dibunuh kemudia di bakar.. kejamnye manusia skg nih.. hukum bunuh pd si pembunuh adlh lebih elok..

No comments: