Tuesday, September 21, 2010

Picture tell stories

a smile can express hundreds word.. aicheh.. but today i lost my words.. mana pigi da.. adakah kesan kerana berpuasa? hahaha.. @ kesan kerana termakan kata2 org yg mmg xleh dipercaya..

while picture tell us stories.. tgk cane ko nk express feelings thru picture tuh ler kn.. betui x? share me picture with d story n i will share mine thru d pic.. deyh..apa da aku pusing2 nih.. haha.

story picture ats nih? yg aku igt pic ni taken kt hway sungai besi arah selatan.. dh amek tiket pun kt tol sg besi.. suddenly aku nmpk sebuah bas berwarna kelabu laju menderu kt hway tuh. mula2 xde nk heran sgt lerrrr...bas mmg laju2.. skali tgk balik.. ehhh???? korunk perasan x ape yg aku nmpk lam pic ni? xleh nk jwb ek.. hahaha.. klu ko perasan le sgt2 kn..bas ni xde cermin!! baik cermin tingkap mahupun cermin dpn n bakang bas..

nmpk kertas2 yg dok melayang melambai melekat kt bas tuh? jelas skali ler bas ni br di cat. cermin masih x pasang. maaf lh ek.. photog bukan seorg yg pro dlm amek2 pic nih.. so xdpt le pic driver dia.. but..BUT!!! aku tgk driver dia weyh.. siap pkai mask lg n spek mata itam.. sempoi jerk bwk bas tuh lebih 80km/hr. aku gk yg terhegeh2 mkn asap bas ni tau.. hahaha...pastu bas nih.. smpai exit serdang dia cilok msuk.. tgl aku je kt ats jln arah ke selatan.. sila tgk peta semenanjung, n9 letak celah mana? hahaha..selatan le ofcos..

No comments: