Monday, September 6, 2010

Iftar with Wintel

Iftar gn dak2 wintel.. dak2? bapak budak sumenyer.. gn ppl mngr n dpe mngr.. cukup 6 org tp byr 3 jerk.. sbb ade promo tuk Mcard holder.. ops..M bukan Metrojaya ek.. hahaha... kitorg p kt area2 pudu jerk.. tuh pun cm blur2 nk p ikot jln mana..
hehehe...nama restoran ni Flavors Restaurant. n lam restoran ni ade mcm2 flavor.. baik dr mknn dia..presentation dia.. org2 dia.. hehehe

cam biase lh kan klu aku p mkn kt otel.. xde lain le aku tuju klu bukan mknn yg berasaskan coklet..
amek koooo...variety of coklet dessert.. mknn lain xde le aku nk snap2.. mls.. tgn dh kotor mkn udang bakar n ketam msk lemak dgn pucuk paku.. harus x amek nasi pun. layan sume lauk pauk jerk.. ops.. x lupe pd kambing golekku.. hihihi..tp xbestnye xde black pepper sauce.. so.. lanyak kambing gn serunding daging.. buleh cmtuh? xpe.. dh msuk perut pun..kenyang..
smbil mkn..borak2..gelak2.. last2 aku balik sorg jerk.. yg jntn2 ni sume naik motor.. xkn nk tumpang kt bakul kot kn. jd aksi ramadhan plak nti aku.. yg boss wintel dh nyak awl2 sbb nk kejarkn terawih.. amek lrt terus blik KJ sbb intan payung dh tgu sana nk anta blik umh.. hehehe.. mesti ade dia gk.. skg xjmpe 1hr x sah.. ayoyo...cane nti raya.. semgu woo.... haruslah aku lupakn feeling2 getiks aku n siapkn asaimen..
Owh Raya.. ade challange la plak.. mencik!!!

No comments: