Friday, September 10, 2010

Aidilfitri 2010

Salam Aidilfitri buat semua readers & bloggers.. Miss u ols.. hahaha.. Aidilfitri kali ni penuh gn gelak ketawa yg xhengat.. sbb penuh gn ank2 kecil & bonda2 yg xmenang tgn melayan ank2 derg.. aku ni? menambahkan kebisingan yg ada..
apekehei nye muka aku cm mamai jerk.. mata pun kuyu nih.. xready sungguh.. lama dh x amek gmbr anak banak.. sakan bergambar dlu pun ms mr mole ade camera.. la nih mana ntah p camera tuh.. pakat amek gmbr pkai hp sajerk.. hehehe...

xsangka plak bj mamaDa hampir2 sama cm kitorg..xde janji2 pun tp ptt thn ni kaler ala2 gold.. xjd plak sbb aku ler..xprepare awl2.. bj yg aku pkai pun mdm diet yg sediakan.. tq mdm..luv u foreva..

bj cik puan dh tempah awl2..siap bagai le gn ank2 dara n ank bujang..hahaha.. xpe2 thn dpn insyallah aku usahakn awl2.. Insyallah...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN!!

No comments: