Wednesday, October 5, 2011

My Orenje..

Alhamdulillah..lepas force Oren tuk mkn n minum now Oren dh boleh bgn. Yes! Bangun. Get up n take few steps. Tapi nampak gaya masih lemah dengan nafas yang agk kuat. Betul2 cam baby berdengkur lah. Hahaha..

Sekarang plak nak tido sure mengiau dulu minta perhatian. Ye lah..anak kucing selalu tido kat celah mak dia.. Skang aku lah mak dia. Nak kena kasi tido usap2 dulu, bagi kain towel tebal sket coz Oren memang skinny. Kulit n tulang je kay.

Oren seems like pengecut. Takut n trauma bak kata biqque. (Aku minta advise biqque sbb dia ada bela kucing). Memang nampak sangat trauma sbb Oren just duduk dalam bakul yang aku sediakan. Berjalan 2-3 tapak pun lepas aku letak dia kat lantai..

Hope Oren akan jadi peneman yang setia. N I need to polish back the inside me who use to love n adore cats. Hehehe...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Biqque said...

tunggu la dia bleh lari2 lompat2 golek2, masa tu ko rasa nak nangis sbb dia comel sgt dan ceriakan hari2 ko :)

Ely Hasrul said...

napa? ape jadik dgn oren? aku xsuka kucing KALAU dirumah sdr. tp kucing org aku sukak hahaha