Friday, October 14, 2011

Favourite Food

Hai kawan-kawan..

hari ni kita bercerita pasal makanan.. yes.. makan dan makanan.. (ptt le anak2 buah kata acu temok)

aku taknak cerita details sebab takde mood (maaf..2-3hari ni stress melampau)

yang aku nak cerita pasal makanan kegemaran specially makanan cepat siap a.k.a fast food.

yes. antara yang dalam list makanan kegemaran aku. kewajipan melayan pizza hut ialah setiap bulan ok. dan kewajipan ini diikuti oleh IP sebab dia yang akan kuar makan dengan aku. kalau time aku boring2 weekend and IP not in KL, pizza hut will be the place i have late lunch alone.

masa ni kat Sunway Pyramid. gatai makan yang latest promo pizza. n its not up to my taste. i still craving for hawaiian chicken or beef pepperoni.

action je lebih nih... sbnr nye nak muntah dh melayan pizza smpai 6 slices. IP n I up only to 4 slices pizza which is the smallest one. sebab kitorg sure tambah chicken wing, garlic bread melayan mushroom soup lg. n offcoz aku adalah yang terakhir abeskan makanan specially air. Owh.. aku adalah orang yang kurang minum air. (tu psal kot muka tak cantik). so air gas memang tak pernah abes. kadang2 tak minum pun. hihihi...

well.. part one fav food dah settle. nanti aku jalan2 cari makan aku share lagi makanan kegemaran aku ek. korang plak? suka makan ape? share sikit.

2 comments:

Ely Hasrul said...

ekceli kan aku hanya minum air yg berperisa kalu di luar sahaja. kt umah kordial mmg ade utk tetamu tp kalu minum, dlm fridge jgn harap ade air sejuk pon. sume mein bantai minum air mineral/air kosong. tp kalu kt luar dh le air gas, ber-ice2 plak tu aku uder hahaa.. xtau napa

babyarisha said...

aku lg sukar dgn air yg berperisa ni except milo ais. hahaha.. air lain rasa semcm je dlm mulut ni.. end up tu yg mkn xnak uder air tu.. sbb fav food ni skali gn air.. hadap je lh.. tu pun sengsara nak abeskan. kena paksa plak. hahaha...