Tuesday, October 4, 2011

Heard a kitten crying out loud masa balik gn IP. Found this little one mengiau kesejukan kt tepi pagar. Begging IP tuk bwk masuk n mandikan. N IP did. Siap cari hair dryer tuk keringkan kitten ni. IP ask to remind him to buy cat food n pasir tuk kitten ni. We bought it after our dinner. Lepas feed kitten dia mengiau cm sakit n takut. Terpaksa comfort kn dia cm pujuk baby plak.
Hahaha... Dh agreed gn IP tuk pgei dia as Oren sbb kaler bulu dia oren2 je. Ops..Oren ada luke kt kepala. Berdarah. Sbb kt rumah xde ubt luka so aku just letak minyak gamat je tuk bg luka tu kering cpat. (Betul ke cara aku nih). For now Oren sleep peacefully. Aku kena jaga dia cm mak2 jaga baby demam gitu.. Leh la Oren teman aku time boring nti. Hahaha..
So dear Oren. Cpat2 sehat ek.. N cpat membesar.

P/s: belanja kucing pun mahal. Cane leh belanja ank kecik nti.. Haish..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Biqque said...

buat peneman...

mmg mahal, takpe, kucing kan best fren nabi...kalo kita berbakti pada kucing, sok kat akhirat, dia tlg jawab kat padang mahsyar...insyaAllah...

babyarisha said...

huhu.. moga sehat lah Oren aku nih.. Insyallah~