Sunday, October 16, 2011

Ending dia......????

Selesai melayan Tahajjud Cinta. Emosi? Benci ada, sedih ada, kesian ada, rasa bodoh pun ada. Ntah, jangan ditanya kenapa aku rasa bodoh. Aku tak pandai bab2 agama tapi aku takde plak jahil amats. Tapi bila tengok cerita ni rasa macam....

Ending cerita nih ....... ???? semua orang cakap tergantung. Motip @Erma_Fatima biarkan cerita nih abes macam ni pun aku tak tahu. maybe ada sambungan kot. tengok kan twitter dia ramai yang bagi pandangan positif. oh..yeah ~ kalau ada sambungan semangat lah lagi aku tengok ..(on9). muahaha.. aku pamerkan sedikit je bab akhir tuh. sebab antara ayat ayat yang menarik yang membuka ruang mata dan minda aku. 


dan hayatilah ayat di atas..

p/s: those yang tak tengok sebab benci ustaz sauki, tengok lah sampai abes..korang akan tahu kesudahannya nanti.. Enjoy..

p.p/s: sebuk je Oren ni..aku tengah nak menaip.. dia pun kecoh nak menaip sama.

No comments: