Friday, September 30, 2011

Perkara yang saya suka.

"Saya suka rumah saya.."
"kenapa saya suka rumah saya?"
"sebab saya suka rumah saya...."
(iklan petronas thn berapa ntah ni.. aku lupa plak)

dan dgn ini saya nak bgtau yang saya suka.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bukan takat suka jerk. terberkenan sungguh.
smpai paksa IP bwk g satu kedai ni khas tu usha baju nih.

serius beb.. few times gak ke kedai ni tuk usha baju. mula2 dtg dh berkenan.. 2mggu lg dtg tuk tgk harga. esok harinya lagi dtg sbb merembat baju nih. alhamdulillah. dpt baju ni dgn harga yg berpatutan dan warna yang amat cantik. tgu ek.. wknd ni pkai wat g kenduri n i will show the pic. yes lah!!!

as for now.. sila la usha baju dlm gmbr tu.. yg coklet belah kiri tu pun cm inspiration je tuk nxt year event. klu jadi ~ Insyallah ~

No comments: