Wednesday, September 21, 2011

Bila tgh panas.

heh. tgh panas ati ek bukan panas matahari.

cube korang bayangkan/ imbas kembali bile ko gn pasangan ko bergaduh. teruk x?

bertekak kaw2 smpai nak terkeluar anak tekak ker..

atau hanya bermasam muka tak nak ckp pape??

i choose the 2nd opt. bukan dlm pilihan pun tp tu je cara terbaik bile aku n IP tgh panas ati. jgn le byk berbunyik nti bagai mencurah minyak ke api je nti. xpsal2 terbako.. hahaha..

happened yesterday. end up both x nak bercakap wpun time mkn. ade le kuar 2-3patah perkataan je pastu diam blik. mkn tanpa nafsu cm mandi xde sabun. xbest okeh!!!

n how we reduce d heat? nothing! tiada kata2 maaf sbb kitorg dh lupa kn hal semlm. today is a new day.
Everyday is a new day for us. Insyallah.
source all pic: google

2 comments:

Ely Hasrul said...

aku Lin, option satu ke dua tak jalan sbb kalu option satu pon aku cam menjerit kat dinding. kalu option dua lagik la makan hati. tp aku percaya bila kite dgn pasangan kite bergaduh, sbrnnye kite akan lebih paham dgn perangai masing2.

tapi gambo last tu terbaek arr bahagia smpai tua hahahhaa

babyarisha said...

sbnrnye aku pun x jln 2-2 option ni melainkan bersabar dan bertawakal *betulkan selendang yg jatuh ke bahu*.

aku pun harap moga kita akn terus bahagia bersama pasangan kita smpai ke tua cm dlm gambar itew.. auww..