Thursday, August 18, 2011

Wordless Wednesday became ....

kununnye xde cerita di hari Rabu.. wordless katanya.. (talk to the hand).


so aku tangguh cerita ke hari ni.. hehehe...
kisahnya semlm.. dlm pd lmbt kuar dr opis tak perasan plak nak hujan.. elok dok jalan kat bakang opis tuju monorail station hujan rintik-rintik air bergelora.. eh.. takde gelora air opis aku bukan tepi pantai.. hahaha.. tapi dah start le hujan. dalam reda nak basah aku doa2 kat Tuhan bagi aku smpai monorail dulu baru nak kasi hujan lebat. sedang elok melintas ade amoi ni bwk payung kecik. ajak tumpang payung dia.
Alhamdulillah! wpun payung kecik dapat le hindarkan dari basah kepala. amoi tu siap advise aku suh beli payung kecik letak lam hbag. baik cik amoi.. sok2 i beli kt watson (motif beli payung kt watson?). hahaha.. Selamat sampai monorail station tanpa kebasahan. pastu, bak kata2 di twitter downpour macam simbah air jer.. punya lah lebat. dengan umat manusia yg ...... mls nk ckp tp aku terlepas 2 train sbb manusia cmni... (sabar beb..bulan posa ni)
Tapi cerita nya pasal amoi td tu lah. sbb aku malay n amoi tu chinese. so race is not an issue here as long as we are Malaysian. tlg menolong amalan mulia. Mekasih ek amoi.. ari ni.. eh semlm u tlg sama i, esok2 u susah sure ada orang tlg sama u. Tuhan tuh Maha Adil.


p/s: pala tingtong.. dh 2hr x sahur.. mim alif lam sin. (malas)

No comments: