Sunday, August 14, 2011

It's blogging time

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah. Dah sampai hari ke-14 umat Islam sedunia berpuasa (tak kira pakistan sebab diorang lewat sehari dari kita). Dan alhamdulillah selesai exam mid-term. wpun xbrape nak cemerlang. dalam erti kata lain, Ya Rabbi susahnya exam kali ni. Tapi tak leh la nak salahkan mana-mana pihak sbb salahnye kat aku gak. Tak nak rajin membaca nota. Asik dok layan tv jerk.

Well, lately ni ramai yang tegur aku dah naik badan. a.k.a gemux. auw!!! gemux sangat ker? tapi jgn igt klu naik berat badan tu sbb hati senang.. no.no.no. permasalahan dlm perut wpun aku mkn banyak. sapa2 yang kenal aku sure akan cakap pelik klu aku x abeskan nasi aku. tapi hakikatnya wpun mkn byk tp aku masih lapar. Kesiankan. Rasa lapar tu bukan sikit2 yer.. teruk macam badak. (kenapa badak jadi mangsa? ntah). kenapa aku jadi cmni pun sukar nak diterangkan kat sini. nanti aku cari punca2 nya ek.
OK. end of story pasal keberatan badan.

Jump to another story. nothing much happen. kerja bertambah wpun gaji takat tuh jerk. agak berpusing sikit sbb jadual kerja dah lari.. ayoyo..lama xmain kejar-kejar kan.. n now shows the time is 7.22a.m. mau sleep kejap.. (merepek lah). see ya later.

No comments: