Tuesday, August 23, 2011

Saya menang motor..

eh silap!!
saya lulus exam.

tapi ini tiada kena mengena dengan exam degree yang sedang dalam rancangan. ni exam luar.
p exam pun gn IP. eh silap2..

nak amek exam pun IP yg dok sebuk2 isi borang. sebuk2 anta borang.
IP yg uruskan bayaran. sebuk2 tgk date exam. bila kuar nama kt mcmc kata leh exam IP gak le yg carikan nota tuk dibaca. sbb kitorg ni cm ad-hoc je amek exam ni. it's like try & error. klu lulus - syukur Alhamdulillah. klu fail - cuba lagi lar.. on d exam date pun kitorg leh half day keja sbb exam ptg. aku cume uruskan bab pensil n pemadam. sbb soalan objektif n jawapan dlm borang OMR. sapa xtau borang omr mmg fail le exam weyh.. borang omr tu borang yg kena hitamkan nombor/ alphabets ikot jwpn kita. hah..tu borang omr le tuh..

Eh tapi aku lupe cakap exam ape kn. its RAE or Radio Amature Examination. untuk central region examination was held at Shah Alam Convention Centre hall. nape aku amek exam ni? nti cerita lain..kang pjg plak entry ni.. aku just nk bgtau yg aku dh dpt result RAE.

click to enlarge

result dh kuar. 3 org yg sit for the exam. tetiga lulus. Alhamdulillah. Proses lock callsign pun masih berjalan. tp peringkat agk sukar dh selesai.. signing of License A. Alhamdulillah dipermudahkan lagi. cuma beberapa perkara lain yg belum selesai. Insyallah selesaikan dlm mgu ni sebelum balik raya. lepas ni klu keluar code panggilan pelik2 dlm blog nih jgn terkejut plak ek. hihihi.

p/s: few details lam pic tu kena le delete. nti takut disalahguna pakai plak oleh orang2 yg tidak bertanggungjawab. alamat tuh? takut nanti peminat anta kad raya, roboh pulak peti surat hamba. hahaha...

No comments: