Tuesday, August 2, 2011

Sedih

Sedih lar...
Bulan2 posa ni, byk plak dugaan mendatang.

Orang seronok p bazaar Ramadhan aku dok saja kt umah.. masak katanya tp nasi lembek pulak.. Yooo... nasib agak kurang menyebelahi aku Ramadhan ni.. ade je yg x kena smpai nak masam2 muka..


orang dok kecoh nak mkn ape, nk berterawikh kat mana.. aku? dgr je lah.. xde mood nak ke Param (Pasar ramadhan) mahupun menunaikan terawikh.. gila ko nak p terawikh dlm keadaan cmni.. mau aku hangus kena panah petir.. hahaha.. tgu lah klu minggu depan aku subur balik aku cube membawa diri ke kaki2 masjid.. Insyallah.

Exam next week yo'. assignment xstart lg.. x paham katanyer.. (bahan pun xde) jadi aku kekalkan perangai buat kerja pada masa2 terakhir (last minutes). time tu le idea menggoreng membuak2 .. hahaha...

papepun, akibat merajuk pada beras di dapur, periuk nasi, pisau tumpul dan segala yg melambatkan kerja makanya bermulalah kisah si perantauan yg terpaksa makan minum di kedai.. (malas nak masak). tunggu nafsu membuak2 bila nak dekat raya nti.. aku x sabar nak beli oven ni.. hahaha...

No comments: