Thursday, August 18, 2011

Kecantikan itu subjektif

KECANTIKAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN

Iyer... betul!!! ko kata ko x cantik pun ko ttp cantik kat mata orang lain. hahaha (apa aku ngarut ni). Eh tapi betul la aku ckp kan.. klu kt mata mamat A ni, si amoi Z ni cantik tapi kat mata mamat B amoi Z ni muka awek melayu yang biase2 saja.. kita xleh nak kata ape le..  


Kecantikan tu subjektif. ade orang nmpk cantik di mata mereka ade yg tak. hanya biasa2.


cube ko banding kan muka ko gn jennifer aniston ni baby.. jauh panggang dari api kan. hahaha..



next is JLo. well sesetengah orang rasa cantik tu bukan pd paras rupa. tp ada budi bahasa. pada gerak lentok pada senyum manis. pada aku? semuanya cantik. senang cerita.



next is angelina jolie. yang ni mmg cantik. lantak p le orang kata bibir dia terjuih. woiii tu le aset nama nye. bak mariah carey yg insured some of her body part so klu angelina jolie ni insured bibir dia pun aku tak kesah. orang banyak duit. (cerita ape ni?). pic taken from google ni saja aku amek gmbr jolie ni tgh preggy. anak yg kembar tu kot.. xpasan aku sbb anak jolie ni ramai + anak angkat lagi. tapi aku saja letak sbb aku nak kasi tau.. gmbr ppuan preggy ni sbnr nye lawa. sbb? perut ke depan kot.. hahaha.. klu gmbr lelaki perut ke depan cane plak? euww.. *muntah*.

so now redmummy dh tau sbb utama orang suke amek gmbr time preggy... sbb cantik kak oiiii... hahaha...

hans isaac is a macho man. siyes ni beb.. pd aku macho. gentlemen. slow n steady guys. lau le leh pinang lama dh aku simpan duit nak pinang hans ni.. sbb ppuan xleh pinang lelaki.. abes lah duit tu aku buat makan. hahaha..




owh johnny depp. ni fav biq. fav aku gak ler.. tp aku kurang minat dia lam baju pirate tuh. cume tergila-gila kan dia dlm Charlie and the Chocolate Factory as Willy Wonka and Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street as Sweeney Todd yg nak balas dendam tuh. uih.. aku siap beli DVD Sweeney Todd tau.. boring-boring tak dapat siaran astro aku beralih tgk cite ni. sbb dia ada lagu-lagu, nyanyi-nyanyi. feeling-feeling. owh..*pingsan*



and i give you Edward Scissorhands. again its johnny depp in d house. ni le cite pertama aku kenal johnny depp. sbb dia hensen kena le letak pic lebih dr satu kan. hahaha..


motif cerita ari ni? nak bgtau, wpun pd mata org lain x cantik/ hensem tp pd mata yg lain akn nmpk cantik/ hensem. dari segi apa/ bagaimana sume tertakluk pada setiap individu. so jgn sbb aku pgei sorg tuh hensem dia akn terus perasan hensem smpai abis hujung mgu tuh. dia cume hensem kt mata aku masa aku sebut hensem je.. lepas 2-3minit dh tak hensem dah. hahaha..

tapi kan hans isaac ttp dlm hati.. owh.. *pitam*
 
p/s: sila fikir sendiri bagaimana nk describe cantik itu.. penat dh cerita..

No comments: