Thursday, May 26, 2011

Nak tolak hujan

macam mana?

apa yang macam mana?

nak tolak hujan macam mana?

palotak ko!!! mana boleh tolak hujan ngok! doa le hujan tu brenti.

dialog tiada melibatkan antara yang hidup dan mati



kan dah agak dah.. kehujanan kebasahan kesejukan kami anak beranak.. ops.. yg anak beranak bukan aku tp ade 2 family lain. budak budak mana nak tau kan hujan ke panas ke. kalau dah jumpe sungai/ air terjun ingat nak main air je lah kan.. takde pikir mak pak risau sejuk ke, nanti demam le, kot2 tertelan air tengelam tak timbul timbul ke.. isk! nauzubillah. *teringat kes tiga beradik yang lemas mandi sungai tu - alfatihah*

wahhh.. sangat kan. ape yg wah korunk? air terjun ke minah baju purple dok pegang tiang flysheet tuh? hahaha... wpun air terjun ni kecik tapi budak budak memang seronok. mak pak memang le join seronok sama yang aku pun ikot le beronok ronok kan. hahaha... akibat hujan dan takde tempat nak salin baju makanya aku xde le terjun dalam air tuh. kalau idok.. teman le yang beronok sakan dalam ayor tuh! hahaha... jadinya sebab tak nak kebasahan aku pun memegang le tiang flysheet tu dengan suka hati nya.. 

ops.. special treat. big thanks to Achik sebab bancuhkan teh-o panas tuk aku. sebab aku sorang je tak minum kopi *sakit kepala kununnya*.. hiks..

No comments: