Friday, May 6, 2011

Jumaat ku

awal2 pagi dh hadap jam LDP. sbbkan aku dh tau bhgn mana yg menyebabkan kesesakan jd senang le nak cilok2.. tp sbb aku sebok dok pakai bedak jd xde le cilok2. dok saja le kt lane sesak tuh. hehehe..

smpai bandar utama terus dpt kan org2 yg sepatutnya. sempat gak lepak 5mins gn brader rock opis aku.

settle urusan wpun amek masa lebih 20mins. yg lebih nya dok turun naik lif la.. aku x familiar gn opis kat bandar utama tuh. cari bos kt tingkat ini.. anta form kt tingkat itu.. jmpe kwn kt tingkat sana.. ades. mekasih ler ek.. tak berminat nak pindah opis ke bandar utama..

see..see.. bukti p bandar utama ek. hahaha.. ms naik opis siap bwk duit rm10.. tot b4 gerak nak beli ler air coklet fav aku.. skali tgk rege lebih rm10. wpun ade diskaun tenant tp aku mcm mls nk tgu2.terus g naik keta. teman IP breakfast n balik opis KL.. dpt milo ais as breakfast pagi ni.

owh.. dh kecoh kt fb.. ulang ckp kt sini je lah. aku dlm proses utk kembali ke saiz "S". skg saiz "M". kantoi betul ler.. kena ajar perut utk terima nasi 1hari sekali shj. juga pengambilan makanan yg sehat. yer saya seorg yg malas bersenam namun wpun tidak bersenam saya berusaha utk mencuri masa utk aktiviti yg sihat, berjalan kaki contohnya. *menjawab pd mmt truefitness yg call aritu* hahaha...

p/s: ade appointment ptg ni.. siapa2 jgn kaco IP saya ok..jgn gatal2 call/ sms @ ajak date.

No comments: