Wednesday, May 4, 2011

Gila tak ada idea.

Aduyaiii... sampai satu tahap aku dah tak tahu nak tulis ape... byk sebenarnya cerita tapi draft cerita akhirnya ku tekan delete jua.. pergh!!! tulis blog pun kena ade idea kan.. cane le penulis2 buku/ novel mahupun wartawan2 akhbar/majalah tu menulis.. masak le perah otak time idea tak mari.. kalau aku jadi jurnalis pastu time kena buat artikel tapi idea tak kuar... mau aku masak otak aku jadi sup pastu minum dgn harapan idea mari.

 Hah GILA!! otak lembu pun orang tak masak buat sup ini plak otak manusia.. Gila kanibal!!! owh~ sebab aku tak moh teruskan sifat seorang kanibal dalam blog sendiri nanti ade plak yang meroyan kat luar sana sebab aku lagi gila dari dia.. aku stop kat sini dlu ek.. aku tunggu update kawan baik aku..

p/s: hoi monnnnnn... gambar kawen biru ari tu mana????

No comments: