Sunday, May 8, 2011

Can't fit my pants..

Yes. Its a true story. 

Yer .. cerita betul ni! Few of my pants dah ketat! adakah sebab keadaan seluar yang mengecut atau sebab proses pengembangan tubuh badanku? erghh!!!. my jeans yang dulunya muat2 cik von sekarang dah melompat lompat nak sarungkan sebab bahagian peha dah kembang. dan jeans yang dulu menjadi pilihan akhir pakaian sebab longgar dah sedang elok je merangkul peha dan pinggang aku. aduss!!!



hahaha.. seluar ni pun tak cukup ketat lagi. sedihnya sebab dah bertahun menjaga diri dan body supaya tidak kembang namun gagal. patut la banyak kain baju kurung aku yang dah tak boleh kancing pinggangnya. aishh... dan kerana aku tidak menggalakkan diri untuk membeli baju dalam saiz sekarang aku berazam untuk kembali ke saiz dahulu. caranya?   

start with a healthy diet! wpun sekarang aku tak amalkan diet sihat namun aku akan cuba lakukan bermula esok! azam ni dah share dengan IP and he wish me good luck!. 1st time dgr ucapan ikhlas dari dia. terima kasih IP. dan saya akan mulakan hari hari saya dengan sarapan sayur sayuran. ingat lagi bertahun dulu rajin bangkit awal pagi tuk rebus sayur dan makan dengan thousand island. yummy!!!

best of luck tuk diri sendiri. 

pic source: google

No comments: