Wednesday, March 2, 2011

Kuku kakiku ku kikis-kikis..

iklan jap.. tau ke ape itu milkAdeal?

milkAdeal ialah satu laman sesawang yg memberikan peluang peniaga untuk mempromosikan produk mereka dgn lebih mudah dgn memberikan potongan harga melalui pembelian kupon (fakta @ auta - anda pilih)


tapi aku pilih fakta.. sbb aku dh beli pun kupon tuh.. hahaha..kupon berharga RM34 daripada harga sebenar RM86 utk rawatan kuku tangan (manicure) dan kuku kaki (pedicure).. wah3x.. 60% @ RM52 kurang dr harga sbnr membolehkan aku menyimpan utk hari2 akn datang (ade rancangan pelik nih)

aku dh terlepas beberapa tawaran menarik antaranya rawatan utk membasuh/ keringkan n mewarna rambut dr Ivan & Max Studio Damansara Perdana dan 45minit Outdoor potrait session dgn DFChannel photography. cheh..rugi2.. sbb dua2 tawaran tuh mmg best giler.. so, this time sbb dh terlepas jauh msuk utan tanpa menjaga diri, wajah, tubuh badan, kuku jauhlah skali nk heran kan.. jd aku merembat le..

pe yg buat best sgt tuh bile manicure + pedicure ni ade skali gn deep hydration hand & foot scrub + rejuvenating hand & foot massage..



so aku bukan saja rendam tgn lam air suam2 panas smbil relax bodo je.. aku dpt rawatan scrub tgn n urutan kaki which i really2 need it ..wah speaking london kejap.. hrrmm,,,another best thing is, kt Nail paradize ni aku leh redeem kupon aku antara jam 11pg hgga 8mlm isnin ke ahad.. xde le kocoh2 kn.. sah2 isnin-jemaat koje xhenti2.. nk ke sana sure mkn masa punya..nk layan jam lg..nk cari parking lg.. so aku decide amek ari sabtu/ahad ler dgn syarat call derg 2hr sblm nk dtg tuk wat temujanji.. wah!! dating ni nail paradize lh yer IP.. hahaha... treatment for myself.. kadang2 kena manja kn diri sendiri jugak...

No comments: